Augstas veiktspējas sistēmas konfigurēšana platformā Sandy Bridge - video pamācība

Hi draugi, šodien es izveidos datoru, sākot no procesoru, kas ir daļa no Sandy Bridge, šie procesori ir augstu veiktspēju, un nāk ar daudz uzlabojumiem un jaunām funkcijām.
Sandy Bridge ir kods nosaukums procesoru saimes, kas ir pieejama, sākot ar 9 janvāra 2011, tie nāk ar daudziem jauninājumiem un jaunām funkcijām, svarīgākais jauninājums ir Turbo Boost rada vairāk viedo freq procesors ja nepieciešams, ja Ja tā nav patērēt mazāk nekā pēdējās paaudzes, nobeigumā mums ir mazāk enerģijas patēriņu un mazāk siltuma bezjēdzīgi, tāpēc mazākas dzesētāji.
Iezīme jauns un ļoti interesants ir Quick Sync ar to jūs varat pārkodēt video saturu ļoti ātri Sandy Bridge procesori var apgrūtināt visspēcīgākais (NVIDIA-CUDA, you-plūsmas), man nebija sākotnēji domāja bet es kļuvu pārliecināts par to, kad man procesoru strādāt (i7 2600).
Sistēma šodien ir viens no top, mēs izvēlējāmies labākos komponentus tirgū, mums nav atkritumi naudu, mēs ņēmām labākos komponentus, bet mēs palikām ar acu par budžetu, šis līmenis up izpilde ir grūti atrasts, un, ja mēs atrast tas maksās mums ļoti.
Šodien jebkura jauna sistēma ir jābūt SSD par operētājsistēmu, kas ir zelts, kas labs ir super augstas veiktspējas sastāvdaļas, ja jums ir lēns cieto disku?
izvēlētā ražo Seasonic avots ir pēdējais paaudzes avoti svārstās sniegumu, ne arī runāt pārāk daudz, Seasonic ir avoti 30 gadus un līdz šim nekad nav vīlies, gluži pretēji, tad izmanto būvniecībā to avotu dizains ir pašlaik visvairāk kopēt, pat vēršas pie viņiem, lai padarītu Corsair top avotus.
Mājokļu ir sapnis, uzskatu, ka šis modelis būs mans nākamais gadījums, tie, kuri ir darījuši to, ja es zināju, ko man vajadzēja, viņi domāja par visu, meklē daži atsauksmes par neto un jūs sapratīsiet, ko es domāju.
Es ceru, ka jums patīk konfigurāciju, ja jūs pērkat šo sistēmu var atgriezties pie komentāru ailē, lai pastāstītu mums, kā viņi pārvietojas.
Atcerieties, ja jums ir ierosinājumi, sūdzības vai papildinājumus nevilcinieties rakstīt komentāru ailē, de-arī tad, ja tu met komentāru ailē lietotājam ir problēma, un jūs varat palīdzēt viņam, nevilcinieties to darīt, ir vienīgais veids, kā mēs varam darīt šī vieta labāk, skat komentāru sadaļā!
Par komentāru ailē cenšas iegūt nedaudz par šo tēmu, lai citi apmeklētāji var piedāvāt apmācība + komentārus attiecīgie komentāri var būt papildu atbalsts lietotāju kļūdas, vai vēlme mācīties.
Pirms jautā jautājums mēģināt meklē caur komentāriem vecākajām, lielākā daļa reizes tur jau atbildēja uz jūsu jautājumu.
Izmantot citas kategorijas augšpusē vietas un meklētājprogrammu no labajā stūrī, lai ātri iegūtu to, ko jūs interesē, mums ir vairāk nekā 500 konsultācijas, kas aptver gandrīz katru žanra programmatūru, mēs esam sapratuši, es jums vienkārši ir, lai meklētu viņiem un skatīties tos.

Lietošanas instrukcijas videotutorial.ro

Search Engine.
Ja, piemēram, jums ir problēmas ar Yahoo Messenger, jūs varat ievadīt mūsu meklētājprogrammu ziņā, piemēram, Yahoo, putru, Messenger, id putru, multimess problēmu kurjers, kurjers kļūda, utt, jūs redzēsiet, ka jums būs iespēja izvēlēties.

Kategorijas.
Ja jūs izmantojat kategoriju nolaižamo izvēlni, viņi atrod bar zem iekšlietu kategorijās: Office, Graphic-Design, Hardware, internets, Multimedia, Drošības, System, uzglabāšana, Backup, ar šīm kategorijām tiek organizētas apakškategorijām un sub-sub -categorii, tas ir precīzāka filtrēšanas. Atrast kaut ko, kas saistīts ar Yahoo Messenger, izmantojot kategorijas, jūs varat vadīt kategoriju:internetsAtvērsies citus apakškategorijas kur jūs izvēlēties Voice-ChatNo šejienes jūs varat doties uz apakškategorijas lauķisVisbeidzot, ar šiem filtriem ieradīsies uz lapu, kur vienīgie priekšmeti, kas saistīti ar Yahoo Messenger vai Yahoo Mail.

Arhīviem.
uz arhīvs Jūs varat atrast visu mūsu konsultācijas organizē skaistas dienas saptameni, mēneši un gadi.
Viss ir loģiski, vienkārši sekot loģikai.
Enjoy!

Konfigurācija vairāku alternatīvu apmācība +

4 procesora kodoliem bez HT.
Intel® CoreTM i5-2500K SandyBridge, 3300MHz
Procesora kodolu + HT = 4 8 redzējis core sistēmu (alternatīva veiktspēju.
Intel® CoreTM i7-2600 SandyBridge, 3400MHz
PACA bāze.
Gigabyte PH67A-UD3-B3, ligzda 1155
Paca bāze ar UEFI (BIOS alternatīva ar grafiku).
Asus P8P67-LE, Socket 1155
DDR3 atmiņa.
Xtream TeamGroup 4GB (2x2GB) DDR3, 2000Mhz
SSD par operētājsistēmu.
Solid State Drive (SSD) OCZ OCZSSD2-2VTXE60G, 60GB
Hard Disk Storage.
Hitachi Deskstar HDD 7K1000.C 1TB, 7200rpm, 32MB
Video karte var uzstādīt papildu 2 (VDI)
Asus GeForce GTX460 SE, 1024MB, GDDR5, 256bit
Power Supply (PSU)
Source Seasonic X-760, 760W, 4 savienotāji PCI-X (multi GPU)
Corsair tornis korpuss (kabelis vadība, šķidruma dzesēšanas gatavs)
Corsair Obsidian mājokļu 800D FULLTOWER
Lētāku mājokli tornis (alternatīva).
Antec Three Hundred Tower korpuss

brīdinājums

Ja jūs vēlaties iegādāties šos produktus no PcGarage, izmantojiet šo kuponu 88NX2AZW par samazinājumu 1% no kopējā produktu vērtību.

Cristian Cismaru

 

 


Saistītās konsultācijas


Par Cristian Cismaru

Man patīk viss, kas saistīts ar IT & C, man patīk dalīties pieredzē un informācijā, ko uzkrāju katru dienu.
Uzziniet, kā jūs mācīties!

komentāri

  1. Alin viņš teica

    Super grūti, kopš mēs sagaidām apmācība.
    Sveicieni komanda videotutorial

  2. palielināt attēlu viņš teica

    Interesants temats šovakar, kad man bv.voua baieti.Cristi atklāt vairāk par šādiem videotutorial pieredzi idexu logi ir ziņkārīgs, kā jūs ieguva savu w7.sistemul.

  3. Wayne viņš teica

    Cristi redzēt sistēma izmaksās mazāk nekā 60 miljonus, bet divi avoti ir kļūdaini ievietoti grozos, nevis viens.
    Saistībā ar tutrialul, iznāca ļoti labi, jo īpaši sistēmu, bet žēl, ka es nevaru atļauties vienu tik.

    Apsveicam konsultācijas!

    PS: Hmmm, mājokļi joprojām ir diezgan dārga, jo īpaši tāpēc, ka ir lētākas alternatīvas, un, ka jūs labu darbu.

  4. marius viņš teica

    Es būtu, ja man būtu nauda sistemu

  5. Florin viņš teica

    Es augstu vērtēju jūsu konsultācijas pastāvīgi, tikai pievienojot šajā gadījumā varētu būt cenu sistēma, mākslīgi palielināta, pievienojot Pirkumu divus avotus, nevis viens.
    pateicība

  6. Razvan viņš teica

    sal mani attaisnot sevi, ka post šeit Aces komentāru, bet citur nav skūta vispār man ir problēma, es saku milzīgs es nevaru instalēt Windows 7 vai Windows Vista soma cd viss iet labi, lai sasniegtu gala instalation un tur iekraušanas nav gatavs gaidīja gandrīz pusi stundas un nimik 3 var kāds lūdzu palīdzēt man daudz sistēma: AMD procesoru anthlon (tm) procesors 64 3200 + MMX, 3DNou, 2.0GHZ
    Atmiņa: RAM 1536 160 GB HDD 7100 GeForce GS ... .plsss kāds man palīdzēt, un es mēģināju pieturēties instalēt un tāpat kā man, un es pārbaudīt HDD cd, un man nav nekādu problēmu ar to, un es pārbaudīju RAMI ... un video kartes problēmas ... Es nezinu, ko darīt ar nevēloties iet bez cd ... nē ... nāk ar STIK uzstādīšanu, lai pabeigtu un tur merge..nu Var incarca..nu nav manas slēdzenes PC tikai nav lasīt jebkurš cd ne uz STIK maisā, kad jūs pats xp iet liels ADIK man nav nekādu problēmu ar viņu tikai ar Vista un Windows 7..spuneti man, ko es varu darīt iepriecinās vairāk ... mltumesc

    • webdan viņš teica

      Razvan: Sal mani attaisnot sevi, ka post šeit Aces komentāru, bet citur nav skūta vispār man ir problēma, es saku milzīgs es nevaru instalēt Windows 7 vai Windows Vista soma cd viss iet labi, lai sasniegtu gala instalation un tur gatavi ne slodze gaidīja gandrīz pusi stundas un nimik 3 var kāds lūdzu palīdzēt man daudz sistēma: AMD procesoru anthlon (tm) procesors 64 3200 + MMX, 3DNou, 2.0GHZ
      Atmiņa: RAM 1536 160 GB HDD 7100 GeForce GS ... .plsss kāds man palīdzēt, un es mēģināju pieturēties instalēt un tāpat kā man, un es pārbaudīt HDD cd, un man nav nekādu problēmu ar to, un es pārbaudīju RAMI ... un video kartes problēmas ... Es nezinu, ko darīt ar nevēloties iet bez cd ... nē ... nāk ar STIK uzstādīšanu, lai pabeigtu un tur merge..nu Var incarca..nu nav manas slēdzenes PC tikai nav lasīt jebkurš cd ne uz STIK maisā, kad jūs pats xp iet liels ADIK man nav nekādu problēmu ar viņu tikai ar Vista un Windows 7..spuneti man, ko es varu darīt iepriecinās vairāk ... mltumesc  

      Jums ir problēmas ar mātesplati (jebkurš atmiņas kartes modulis padara jūsu sejas).

  7. Andu viņš teica

    Un ne pārāk interesanti.
    In 52 miljoniem es sistēmu, kas lauž divās no neatkarīgi no jums ir.

    Jūs teicāt, ka tas, ko jūs iestatījāt, būs super ok pēc 2/3 gadiem. Nu, pēc 2/3 gadiem noteikti būs lietojumprogrammas, kurās tiek izmantoti 6 kodoli, tāpēc jums jau ir viens - procesorā.
    4GB DDR3 ir ok tagad. Ne 2 / 3 gadiem.
    GTX460 plate ir ok, bet ne to, ko meklēt sistēmas futureproof.
    Mājoklis ir iedoma. Skaidrs. Nedot ikviens normālu galvu 1400 Roni par mājokļiem.
    Source ir ļoti labs, iespējams, ir labākais / noderīga sastāvdaļa, ko jūs izbāzt tur.
    SSD ir ok, un tikai tāpēc, ka viņš ir kvalitātes / cenas lielisks šodien.
    Tā varētu būt labāk ... daudz labāk.
    http://www.pcgarage.ro/vizualizare-wishlist/342360/

    • AnduInteresants un ne pārāk.
      In 52 miljoniem es pēc sistēmas break-divās acolo.Ai, ko jūs teicāt, ka esat uzstādījis būs super ok un vairāk nekā 2 / 3 gadiem. Nu, 2 / 3 gadiem noteikti parādīsies 6 lietojumprogrammas, kas izmanto kodols, tāpēc jums jau ir viens - procesoru.
      4GB DDR3 ir ok tagad. Ne 2 / 3 gadiem.
      GTX460 plate ir ok, bet ne to, ko meklēt sistēmas futureproof.
      Mājoklis ir iedoma. Skaidrs. Nedot ikviens normālu galvu 1400 Roni par mājokļiem.
      Source ir ļoti labs, iespējams, ir labākais / noderīga sastāvdaļa, ko jūs izbāzt tur.
      SSD ir ok, un tikai tāpēc, ka viņš ir kvalitātes / cenas lielisks šodien.
      Tā varētu būt labāk ... daudz labāk.
      http://www.pcgarage.ro/vizualizare-wishlist/342360/  

      Vispirms jums ir noskaidrot, lasīt par izmaiņām, kas nāk ar Sandy Bridge, jo Quick Sync.
      PROC nodot jums ir vājāka (vidēji tests) un dārgāks pārkodēšana negrib runāt ...
      Bez AMD ir 45nm jūsu (vs 32 5 i2500 k), tas nozīmē, ka daudz ko 6 serdeņu siltumu, TDP 125w bez labas dzesētājs?
      Video karte rādītāji ir pārāk dārgi, bet, ja es dodu manu maisā mājokli pat pa video karti, VDI svari efektīvu Sandy Bridge.
      Es nesaprotu, kāpēc jūs pārņēma ala SSD, lai gan tas ir contoller SandForce aprobežojas ar līgumu starp IOPS SandForce un OCZ.
      Atmiņa ir ļoti ... .. vērtība!
      Corsair avots jūsu izvēles ir slikta, 80Bronze = neefektīvi, RUBYCON kondensatori tiek likts uz lētākiem avotiem, ventilators skaļš, grabaža, kāpēc jūs domājat, ka izvēlētais avots izmaksas mani dubultā?
      Šādas sastāvdaļas jums ir nepieciešams stabilitāti pārtikas avots, kas netic, ka var nodrošināt stabilitāti, efektivitāti nav minēts, ka Rumānijā ir lēts elektrība, vai ne?.
      Es varētu turpināt, bet man apstāsies šeit.

      • Andu viņš teica

        Cristi-admin:
        Vispirms jums ir noskaidrot, lasīt par izmaiņām, kas nāk ar Sandy Bridge, jo Quick Sync.
        PROC nodot jums ir vājāka (vidēji tests) un dārgāks pārkodēšana negrib runāt ...
        Bez AMD ir 45nm jūsu (vs 32 5 i2500 k), tas nozīmē, ka daudz ko 6 serdeņu siltumu, TDP 125w bez labas dzesētājs?
        Video karte rādītāji ir pārāk dārgi, bet, ja es dodu manu maisā mājokli pat pa video karti, VDI svari efektīvu Sandy Bridge.
        Es nesaprotu, kāpēc jūs pārņēma ala SSD, lai gan tas ir contoller SandForce aprobežojas ar līgumu starp IOPS SandForce un OCZ.
        Atmiņa ir ļoti ... .. vērtība!
        Corsair avots jūsu izvēles ir slikta, 80Bronze = neefektīvi, RUBYCON kondensatori tiek likts uz lētākiem avotiem, ventilators skaļš, grabaža, kāpēc jūs domājat, ka izvēlētais avots izmaksas mani dubultā?
        Šādas sastāvdaļas jums ir nepieciešams stabilitāti pārtikas avots, kas netic, ka var nodrošināt stabilitāti, efektivitāti nav minēts, ka Rumānijā ir lēts elektrība, vai ne?.
        Es varētu turpināt, bet man apstāsies šeit.  

        komplektā ar avots, mājokli, SandyBridge vietā, 32 nanometriem utt, es saku, ka man sistēma konfigurēta jūsu sistēma, lai beat katrā spēlē / pārbaude.
        Es nesaprotu, kā jūs varat veikt lietas tirdzniecībai (vai noderīgu) Quick Sync dzimuma.
        Jā, es nezinu, ko, bet es jums saku kaut ko citu: nevienam tas nerūp.
        Viss bija tāpat kā katru jaunu sērijas procesors / video karti utt Gen dual-channel site = attīrīšana koka kāju. Augstāku veiktspēju, bet arī niecīga (2 / 5% = 0).
        Jūs sakāt, jūs varat ievietot gtx460.
        Tas ir avots My x noved 2 6970 (spēle vairāk).
        SSD Vertex manis izvēlētais ir beigusies 2 jūsu testēšanu. Nav daudz, bet tā ir.
        Nav likts purnu uz mārketinga sīkumi. Vienmēr būs jaunas lietas, jums nevajadzētu darīt punktu, lai saņemtu viņiem.
        Galu galā, jūs apmānīt.

        • AdrianGudus viņš teica

          Andu:
          komplektā ar avots, mājokli, SandyBridge vietā, 32 nanometriem utt, es saku, ka man sistēma konfigurēta jūsu sistēma, lai beat katrā spēlē / pārbaude.
          Es nesaprotu, kā jūs varat veikt lietas tirdzniecībai (vai noderīgu) Quick Sync dzimuma.
          Jā, es nezinu, ko, bet es jums saku kaut ko citu: nevienam tas nerūp.
          Viss bija tāpat kā katru jaunu sērijas procesors / video karti utt Gen dual-channel site = attīrīšana koka kāju. Augstāku veiktspēju, bet arī niecīga (2 / 5% = 0).
          Jūs sakāt, jūs varat ievietot gtx460.
          Tas ir avots My x noved 2 6970 (spēle vairāk).
          SSD Vertex manis izvēlētais ir beigusies 2 jūsu testēšanu. Nav daudz, bet tā ir.
          Nav likts purnu uz mārketinga sīkumi. Vienmēr būs jaunas lietas, jums nevajadzētu darīt punktu, lai saņemtu viņiem.
          Galu galā, jūs apmānīt.  

          Nenozīmīgs jums, kas, iespējams, klausāties Gutu pakalpojumā YouTube un sēžat uz putra un dodat tīmekļa kameru zīdaiņiem. Jums nav ne mazākās nojausmas, ko nozīmē šādu tehnoloģiju attīstīšana un ieviešana un jo īpaši iespēja izmantot tās. Kas ir geeks un kurš patiešām DARBU dara personālajā datorā un nevēlas, lai viņa CS un juceklis darbotos, viņš daudz ņems vērā šīs tehnoloģijas. Kā juceklis iet, varat pieturēties pie 512 MB RAM ... tas ir viss, kas ir svarīgi lielākajai daļai no jums ...

  8. BGD viņš teica

    Jā, mēs gaidām ceļvedi ar augstas veiktspējas un lētu sistēmu ...

  9. BGD viņš teica

    Cristi, bet, ja jūs varat mums dot šo programmatūru ar izmēģinājuma periodiskumu, ... Par to varat veikt apmācību.

  10. ionut viņš teica

    2 laiki ir pievienojis avots kļūdas, tā cena ir nedaudz zemāka

  11. waveboy2u viņš teica
  12. Sorin viņš teica

    Būtu interesanti ar tutoraial par izveidot Sandy Bridge sistēmu maijā ieftin.multumesc.

    • sorin00098 viņš teica

      Sorin: Būtu interesanti ar tutoraial par izveidot Sandy Bridge sistēmu maijā ieftin.multumesc.  

      Diemžēl es piekrītu tine.Din cena sasniedza Cristi nav parocīgs.

  13. Marian viņš teica

    Ja godīgi es nevarētu kādreiz nopirkt sistēmas mātesplate + CPU izmaksās par mājokli (bez avota)

  14. Marian viņš teica

    Bet es varu teikt, ka es paliku ar dažiem apmācība, FHE lai saglabātu up labu darbu!

  15. Marian viņš teica

    Bet es varu teikt, ka es paliku ar dažiem apmācība, lai saglabātu labu darbu!

  16. ASUS viņš teica

    Cristi, jo gaida šo pamācību, jā tas ir ļoti labi, bet maz lieta, ko es pamanīju par jums, kāpēc ne jūs nodot konfigurācijas i7 2600K ka jums piemīt, jums ir vienkārši nav reizinātāju atbloķēt, bet iet i5 bet, ja jums sacīju, lai aizstāvētu SATA 3 gaidīt SSD 3, un ja gaida citiem pārstrādātājiem citu ligzda jums teica pagrieziena up un citiem pārstrādātājiem ārpus no Sandy Bridge, tāpēc es vairs jāsteidzas, ka vairāk nekā 1-2 gadiem parādīsies Iara kas zina, ko doma tie pulcējas Intel Banisor tik labi un veikt jauno detaļu, kas vada. Paldies par pamācību izgatavots bet tirgū parādījās 1155 vai visas plates nav pieejami, lai ne dot naudu mest mani crazy. BAFTA

  17. MCI viņš teica

    Sveiki. Es cienu ļoti daudz par to, ko jūs darāt. Bet šī apmācība šķiet diezgan vājš, jo tas var būt kaut kas daudz labāk mazāk naudas.
    Lūk, tikai viens piemērs, un es esmu pārliecināts, ka mēs varam izdarīt daudz labāk, nekā es darīju un šeit: http://www.pcgarage.ro/vizualizare-wishlist/342448/ . Labdien, un paldies par jūsu grūto darbu!

    • AdrianGudus viņš teica

      MCIHi. Es cienu ļoti daudz par to, ko jūs darāt. Bet šī apmācība šķiet diezgan vājš, jo tas var būt kaut kas daudz labāk mazāk naudas.
      Lūk, tikai viens piemērs, un es esmu pārliecināts, ka mēs varam izdarīt daudz labāk, nekā es darīju un šeit: http://www.pcgarage.ro/vizualizare-wishlist/342448/ . Labdien, un paldies par jūsu grūto darbu!  

      Jūsu izvēlētā mātesplatē ir mazliet "zema". Es neredzu jēgu integrēt video, ja vien jums ir smilšains tilts un integrēta grafika. Kāpēc jūs iegādājāties videokarti, ja joprojām izvēlējāties mātesplatē ar integrētu video? Turklāt jums ir pārāk maz USB, kas šodien nepieciešami arvien vairāk cilvēkiem. Visas blēņas, kuras mēs ievietojam datorā, ir uz USB. VGA un DVI savienotājs nav noderīgs, ja iegādājaties īpašu videokarti. Kristi šķīvis man šķiet visideālākais, un es nesaku, ka viņš ir mans kolēģis, bet tāpēc, ka tā ir patiesība.

  18. Calin viņš teica

    Avots dārgi .. pārāk spēcīgi atmiņas 2000MHz ne tik daudz jūs varat darīt ar fracventa, procesors var LAU kaut kas labāks mājokļu dārgu, ļoti dārgi, HHD šausmas .. Es domāju, ka ir visvairāk uninspired konfigurāciju.

    • Calin: Source dārgi .. pārāk spēcīgi atmiņas 2000MHz ne tik daudz jūs varat darīt ar fracventa, procesors var LAU kaut ko labāku mājokļu dārgi, ļoti dārgi, HHD šausmas .. Es domāju, ka ir visvairāk uninspired konfigurāciju.  

      Cietais disks man tikai uzglabāšanu sistēmā mēs izvēlējāmies SSD, kas šobrīd ir labākais pieejami mūsu tirgū.
      Mājokļu ir cienītājiem, kuri nevēlas tērēt pārāk daudz, mēs likts lētāku alternatīvu apmācība.
      Atmiņas ir ļoti ātri, mātesplate atbalsta līdz 2200 un vēl vairāk, ja jūs domājat, ka tas ir par augstas frekvences var iegūt citus 1333 vai 1600 no tās pašas sērijas, bet neredzu jēgu, kāpēc jūs vēlaties mazāku ātrumu, īpaši ir super ātrs procesors.
      Ja mēs runājam par procesoru, tas ir zvērs, overclock vietne ir super viegli mūsdienās, jums ir nepieciešams paaugstināt reizinātāju, piegāja pie 4.9 vai 5.0 iet visur, ka tvertne, es Sandy Bridge un ticiet man, es zinu Es saku, kurš vēlas procesors ir ar pamācību par labāku alternatīvu, bet es nedomāju, iesakām, cena ir pārāk augsta un veiktspējas nemainās ar cenu, šajā līmenī.

  19. palielināt attēlu viņš teica

    RW.In paaudzēm ar mājokli, lielākā daļa no jums nav ne jausmas, kas tas izskatās kā sistēma šādā gadījumā. Ja jūs kādreiz iegūt iespēju redzēt jūs dzīvojat tā čaulas mainīt to, ko ir vērts visu naudu pārāk scumpa.Dupa mani.
    http://www.youtube.com/watch?v=Whe2aQFWd5Y

    • palielināt attēlu: RW.In paaudzes ar mājokli, lielākā daļa no jums nav ne jausmas, kas tas izskatās kā sistēma šādā gadījumā. Ja jūs kādreiz iegūt iespēju redzēt jūs dzīvojat tā čaulas mainīt to, ko ir vērts visu naudu pārāk scumpa.Dupa mani.http://www.youtube.com/watch?v=Whe2aQFWd5Y  

      Es redzēju to dzīvot un es biju apdullinātas, ir mākslas darbs, varbūt tas ir mazliet dārgi, bet es nedomāju, ka jūs iegādāties citu kabinetu nākamajos 10 gadiem.
      Tas ir tas, kurš ir kaislīgs viens otram, es ievietojis alternatīvu šajā lietā.

  20. marius Florin viņš teica

    Cristi acestasta konfigurācija ievērojami nākotnē es tiešām, piemēram, sāmu iegādāties šo datoru, un man bija kādu laiku akum mātesplatē konfigurācija asceasta smiltis Brigde. ļoti grūti

  21. Mr. Problēma viņš teica

    Kā sauc sīkrīku puisis, ka es izmantot CPU?

  22. cretzu viņš teica

    Super grūti, bet esat aizmirsis SandyBridge dzesētājs vai iet bez? Un vēl viena lieta, pat DVD-RW vai konfigurācija elle BlueRay, vai nē?

    • AdrianGudus viņš teica

      cretzuSuper grūti, bet esat aizmirsis SandyBridge dzesētājs vai iet bez? Un vēl viena lieta, pat DVD-RW vai konfigurācija elle BlueRay, vai nē?  

      30.000 ir teikts reizes citās konsultācijas, ka mēs vēl joprojām ir uz vietas saistītas konfigurācijas kā:
      BOX procesors nozīmē CPU, kas nāk liekami gatavs ar visu nepieciešamo, tai skaitā: dzesētājs, ventilators, siltuma savienojums piemērots gatavs un snaps vai stiprinājumu piederumi.
      Ja meklējat procesoru un pēc tam uzrakstiet vārdu nozīmē BOX ir viss lodziņā.

      • Mihai.m viņš teica

        AdrianGudus:
        30.000 ir teikts reizes citās konsultācijas, ka mēs vēl joprojām ir uz vietas saistītas konfigurācijas kā:
        BOX procesors nozīmē CPU, kas nāk liekami gatavs ar visu nepieciešamo, tai skaitā: dzesētājs, ventilators, siltuma savienojums piemērots gatavs un snaps vai stiprinājumu piederumi.
        Ja meklējat procesoru un pēc tam uzrakstiet vārdu nozīmē BOX ir viss lodziņā.
          

        Nopietni, pirms jums bija augstprātīga, un jūs redzēsiet, ka i5 vietne NOT COOLER tikai i7 ir dzesētājs. Uz emag i5 2500k produkta aprakstā ir skaidri rakstīts "neietver dzesētāju". Esiet piesardzīgs, ja pērkat Sandy Bridge, dažiem ir dzesētājs, bet citiem nav. Pat ja tam ir lodziņa nosaukums.

  23. Alex996 viņš teica

    Apsveicam un cepures off pirms jums veikt darbu exelenta.Sistemul ir efektīvs, bet skumpica. Lūdzu, ja jūs varat, un jums ir laiks, veikt pamācību par HirensBooCD Klar 13.01, jo es redzēju, ka var būt interesat.Inca vēlreiz un tā tālāk tinetio Apsveicam !!!

  24. Liviu viņš teica

    Neai nav traks vispār pikants smaku cap.Foarte laba sistēma, bet ir vērts vienu mēneši puse !! Jūs doties uz ārzemēm un nopirkt sistēma var ļaut 2 mēnešiem SATI Sati var nopirkt un skaļruņi un plazmas etc.Mai debesis tik konsultācijas par Sandy Bridge sistēmas maijā sniegumu !!! Un, ja joprojām nav tilts Avi par martā vēl apnikt !! veicas !! Es novērtēju savu darbu !!

  25. ionut viņš teica

    sveiki darīt labu darbu, lai gan sistēma ir diezgan dārgs :) dot augstu veiktspēju !!!! vēlreiz apsveicu!

  26. AdrianGudus viņš teica

    Cristi-admin:
    Kinda sucks, ... GTX460 Nvidia.
    Drukāt 3dmark06 noklusējuma, nav šoks.  

    Ciumpalacii inganfati domā puiši, kuri nav ne jausmas, ko dators un tu ēd izpildes zināt, ko 21709 in 3DMark?

    • Cristi viņš teica

      AdrianGudus:
      Ciumpalacii inganfati domā puiši, kuri nav ne jausmas, ko dators un tu ēd izpildes zināt, ko 21709 in 3DMark?   

      ak mīļā karalis runāja datorus, ko teikt.
      lielākā daļa ir tieši šī sistēma ir nesamērīgs. ka nauda iegūt i7 un GTX vai GTX 570 560 470 GTX TI vai varbūt HD6950 visi bez diskusijām visā GTX 460 ka sniegums.
      un ne cocolasiti GTX 460 tāpēc tas nav brīnums, tā ir izrāde videokartes nozīmē, ka vislabāko kvalitātes / cenas attiecību no NVIDIA. Ja jums ir vairāk nekā £ 5000 par GTX nav jādomā par 460.
      Vismaz būtu godīgi, un atzīst, ka tas nav sistēmā Idel, ka nauda, ​​kas varētu būt labāk.

      • Viorel viņš teica

        Cristi:
        ak mīļā karalis runāja datorus, ko teikt.
        lielākā daļa ir tieši šī sistēma ir nesamērīgs. ka nauda iegūt i7 un GTX vai GTX 570 560 470 GTX TI vai varbūt HD6950 visi bez diskusijām visā GTX 460 ka sniegums.
        un ne cocolasiti GTX 460 tāpēc tas nav brīnums, tā ir izrāde videokartes nozīmē, ka vislabāko kvalitātes / cenas attiecību no NVIDIA. Ja jums ir vairāk nekā £ 5000 par GTX nav jādomā par 460.
        Vismaz būtu godīgi, un atzīst, ka tas nav sistēmā Idel, ka nauda, ​​kas varētu būt labāk.  

        Tu esi pilnīgi turklāt Nene. i5 2500k ir tāda pati vai labāka nekā i7 930 vai 950 (izslēgt i7 2600k), kas ir 2-3 miljoniem dārgāk. Turklāt i5 2500k ir atslēgts reizinātājs tik šaut concluzia.Clock / SandyBridge pulkstenis ir ātrāk nekā vecais procesora platformu i7 1366 un ātrāk nekā jebkas AMD šobrīd, pat nekā augšpusē diapazonā, kas ir 6 serdes. Adrian s frāze "Tu domā, ka ciumpalacii inganfati puiši, kuri nav ne jausmas, ko ar datoru, un Jums ir ēšanas sniegumu zināt, ko 21709 in 3DMark? "Izsaka visu.

        • Cristi viņš teica

          Viorel:
          Tu esi pilnīgi turklāt Nene. i5 2500k ir tāda pati vai labāka nekā i7 930 vai 950 (izslēgt i7 2600k), kas ir 2-3 miljoniem dārgāk. Turklāt i5 2500k ir atslēgts reizinātājs tik šaut concluzia.Clock / SandyBridge pulkstenis ir ātrāk nekā vecais procesora platformu i7 1366 un ātrāk nekā jebkas AMD šobrīd, pat nekā augšpusē diapazonā, kas ir 6 serdes. Adrian s frāze "Tu domā, ka ciumpalacii inganfati puiši, kuri nav ne jausmas, ko ar datoru, un Jums ir ēšanas sniegumu zināt, ko 21709 in 3DMark? "Izsaka visu.  

          dod man par to, kas deva jums jurists jums ??
          un, ja jūs vēlaties zināt, pat i7 2600k es domāju, runāju par i7 no citas ligzdas pārliecināts, ka es to pieminēju. Es saku jums ir papildus tik daudz rakstiski kā jau minēju i7 Matale turklāt video karti jums nav ko teikt, vai ne, un ir bez ???
          "Adrians ir frāze" ir muļķīgi un briesmīgs kā laikraksta redaktors teiktu, ka lasītāji ir idiots vai kaut kas nav izdarīts, jūs trūkst veselā saprāta.

          • Viorel viņš teica

            Cristi:
            dod man par to, kas deva jums jurists jums ??
            un, ja jūs vēlaties zināt, pat i7 2600k es domāju, runāju par i7 no citas ligzdas pārliecināts, ka es to pieminēju. Es saku jums ir papildus tik daudz rakstiski kā jau minēju i7 Matale turklāt video karti jums nav ko teikt, vai ne, un ir bez ???
            "Adrians ir frāze" ir muļķīgi un briesmīgs kā laikraksta redaktors teiktu, ka lasītāji ir idiots vai kaut kas nav izdarīts, jūs trūkst veselā saprāta.
              

            Nu video karti, lai redzētu viņu, jā, Hd6950 haoss videokarti cena nav tā vērts. AMD EOL.

          • Cristi viņš teica

            Viorel:
            Nu video karti, lai redzētu viņu, jā, Hd6950 haoss videokarti cena nav tā vērts. AMD EOL.  

            nopietni ???? cik subjektivitāte ļoti vāji argumenti.
            HD6950 ir labs video karti, jo īpaši ļoti augstas rezolūcijas un kas nesen samazinājās cenas par dažiem modeļiem un ar mazliet luck, jūs varat atbloķēt HD6970.
            Cik daudz salmu HD9650 atrast šo plāksni starp 1000 1500 lei un nav daudz sniegumu tie piedāvā.
            Un, kā es teicu "varbūt hd6950", ja jūs zināt, kā lasīt, tā paliek personas vēlme, kas pērk sistēmu, varētu patikt, ka šai videokartei var būt 3 monitori, bet ko saprast, es varētu ieteikt HD6870. ka manis piedāvātās videokartes ir labākas par gtx 640 un iet uz budžetu, tāpēc es tās ierosināju. Kā es redzēju, jūs esat piesaistīts komponentam, un jūs to paturat, jūs neesat spējīgs aplūkot kopainu vai to, ko es gribu teikt, ka šajā naudā jūs varētu izveidot labāku sistēmu.

  27. cretzu viņš teica

    Atvaino! Tev taisnība, bet mums nebija kaste dzesētāji nekad lietotas (troksnis + neefektīvu), bet DVD-RW vai BR viss esat aizmirsis! Good luck!

  28. Andu:
    komplektā ar avots, mājokli, SandyBridge vietā, 32 nanometriem utt, es saku, ka man sistēma konfigurēta jūsu sistēma, lai beat katrā spēlē / pārbaude.
    Es nesaprotu, kā jūs varat veikt lietas tirdzniecībai (vai noderīgu) Quick Sync dzimuma.
    Jā, es nezinu, ko, bet es jums saku kaut ko citu: nevienam tas nerūp.
    Viss bija tāpat kā katru jaunu sērijas procesors / video karti utt Gen dual-channel site = attīrīšana koka kāju. Augstāku veiktspēju, bet arī niecīga (2 / 5% = 0).
    Jūs sakāt, jūs varat ievietot gtx460.
    Tas ir avots My x noved 2 6970 (spēle vairāk).
    SSD Vertex manis izvēlētais ir beigusies 2 jūsu testēšanu. Nav daudz, bet tā ir.
    Nav likts purnu uz mārketinga sīkumi. Vienmēr būs jaunas lietas, jums nevajadzētu darīt punktu, lai saņemtu viņiem.
    Galu galā, jūs apmānīt.  

    Kad es biju maza, man bija darīt kolekcija pārsteigumu, es atceros, man bija pārsteigums ar Porsche, es lauza ar šo pārsteigumu.
    Galu galā viens parādījās ar DeTomaso, kas mani saslima, es atceros, it kā es justos pazemots, mans Porsche liek tikai 300 stundā, un viņa pārsteigums ir 335, jūs zināt.
    Pārsteigumi, pārsteigumi ... .., cik reizes, Turbo darījums.
    Tu atceras bērnību, es biju par savu vecumu brīdī.

  29. Andrejs Stefan viņš teica

    Es pc tāpat kā šo pamācību, tas nāca jūsu elektriskā rēķinu! Mana māte paņēma manu datoru, un izmet ārā pa logu, man pakaļ.

  30. Viorel viņš teica

    Cristi sistēma pilnībā izgatavoti pelnījis naudu.
    Jūs varētu gaidīt, un nopirkt i7 2600k vai 2500k.
    Es 2600k vietni stacijas mājās un mums nebija arī tā vairāk nekā 5,1 GHz 1.46v rokasgrāmatas / LLC higt nobīde + 0.110.Mai nekā 5.1 negribu to, pat Windows nav boot, paliek bloķēts Sākuma Windows. Es izmēģināju visas iespējas, iAM deva 1.55 un joprojām nevēlas, ka ir mums bija nelaime ar manu kopiju, slikti partijas.
    Andu:
    Man, šobrīd Intel pār AMD. Spēles 6 serdes sēdēt idle, ja ne darīt video rediģēšanu vai jāuztraucas par 3d vietā (manā gadījumā grafisko 3d ka AMD ir diezgan labs, bet, atvainojiet, es gribētu Intel).
    Ziniet, ka Nvidia ir vairāk nekā AMD pie 6970 actuala.Amd ir haoss tajā naudu, ja jums ir nauda, ​​jūs varētu saņemt 6970 no 2 miljoniem, un jūs pērkat GTX570 ir beidzies, ka AMD 6970. CUDA un PhysX Bez jums to, ko AMD nezināt gasesti.Daca nav CUDA (aprēķins Unified Device Architecture) ir kompilators un virkni attīstības programmu, kas paredzētas, lai darbotos ar NVIDIA GPU. Daudzi profesionāli programmas īstenotas CUDA, mēs zinām, tie ir.
    Šīs atmiņas nav domātas "nejēdzībām". Overclocking entuziasts zina, kādas atmiņas nopirkt, tās, kuras izvēlaties, ir pārāk "vērtība", kā viņam saka vārdi. Šis Vertex OCZ SSD ir labāks par izvēlēto, Adata S599, kas cieš no ievades / izvades.
    Source Corsair 750TX ka CWT veikti V2 ir tik slikti, tikai laba lieta jūs nodot šajā konfigurācijā ir Andu ala Samsung HDD 1TB F3 kas ir ātrākais Sata2 no 1 TB HDD.
    Tātad, manuprāt ļoti slikts, un daudz naudas, lai dotu viņam Andu.

  31. cuibaru viņš teica

    Adrian Cristi un es vēlētos lūgt ļoti jauki man pateikt savu viedokli par šo sistēmu, ka es nopirku savu 1 saptamana.va mājas lapā uzskaites jau no paša sākuma, un man ieteica ļoti daudz cilvēku, tāpēc es vēlētos lūgt pateikt man savu godīgu viedokli, un, ja jūs vēlaties, lai es ieteiktu monitoru un video karti (starp 3 un 4 miljoni katrai) gaida atbildi jūs uz priekšu!
    Es sveicu jūs!

  32. Costelina viņš teica

    da redzams no tālienes, kuri zina labākos konsultācijas jūs zināt, jūs Cristi explici.pentru komentāru būt un es domāju, ka viņas cieņu, jo šie puiši strādā par to, ko fac.va Lūdzu, konsultācijas par datoriem vecāki, jo ir daudzi cilvēki, kuri ir veco datoru, kas ir, lai palīdzētu mums un tiem, mēs darīt, lai efektīvāk .eu old'm pārliecināts, ka ir risinājumi, un es būtu ļoti priecīgs, ja es redzu, ka mums palīdzēs ziņā asta.urmaresc jūsu konsultācijas ar prieku

  33. Alex viņš teica

    Hi, jautājums gandrīz pilnīgi ārpus tās apspriesti šeit.

    Ja es pērku 2mhz ar XMP atmiņu profili 1600gb uz Kingstona, kas darbojas uz AMD platformas XMP (A GX890 ar X3 455) un neietekmē nekādā veidā.

    Pateicība.

    _______________________________________

    Kā iepriekš sistēmā, un kā kāds iepriekš teica,
    - korpuss ir dārgāks nekā videokarte
    - avots ar 4 PCI-X savienotājiem mātesplatē, kas atbalsta tikai divas šādas plates
    + Otrais variants, šķiet, vairāk mājokļu OK

    • AlexHi, jautājums gandrīz pilnīgi ārpus tās apspriesti šeit.
      Ja es pērku 2mhz ar XMP atmiņu profili 1600gb uz Kingstona, kas darbojas uz AMD platformas XMP (A GX890 ar X3 455) vai nav ietekmes jebkurā fel.Mersi ._______________________________________ Kā iepriekš sistēmai, kā saka un kāds iepriekš
      - korpuss ir dārgāks nekā videokarte
      - avots ar 4 PCI-X savienotājiem mātesplatē, kas atbalsta tikai divas šādas plates
      + Otrais variants, šķiet, vairāk mājokļu OK  

      Es nezinu, kāpēc jūs pat sniegt atzinumu, ja neesat redzējuši savā dzīvē video karte sniegumu.
      Jūsu vispārējās veiktspējas videokartes satur divas PCI-X savienotāji altimentare vai divas 6 vai 6 viens un viens 8.
      Tiem, kas uzskata, ka mājokļi ir pārāk dārga, man apakšā lētāku alternatīvu, jūs varat iegādāties mājokļus 80 lejās.
      Lūdzu atturēties nākotnē, pretējā gadījumā tas dos skūšanās.

  34. Miers viņš teica

    pieņemsim, ka ir aproptie Llano buldozers vietni un dod to uz zemes ar Intel
    http://www.youtube.com/watch?v=mdPi4GPEI74&feature=player_embedded

    • Viorel viņš teica

      Miers: Ļaujiet buldozers ir aproptie vietā un sniegt Llano iemesls ar Intel
      http://www.youtube.com/watch?v=mdPi4GPEI74&feature=player_embedded  

      Līdz tam jūs varat sapņot. Atpūsties, kā arī nebūs situācija, kad AMD arī dod Intel zeme ir pretējs no tā, ko es redzu eu.Cand AMD atbrīvot Lano tad tas varētu būt nāk Ivy Bridge, un praktiski nav iespēju AMD bet eh, ko jums nav fanboy. Es domāju, valkāt brilles, kas tiek drukāts ar savu logo, un var redzēt nākotni AMD AMD ei.Poate ko stāsta mums, kas notiks ar AMD tuvākajos mēnešos. Līdz tam nelielu knābis, AMD nav vietas par šo komentāru sadaļā.

      • Cristi viņš teica

        Viorel:
        Līdz tam jūs varat sapņot. Atpūsties, kā arī nebūs situācija, kad AMD arī dod Intel zeme ir pretējs no tā, ko es redzu eu.Cand AMD atbrīvot Lano tad tas varētu būt nāk Ivy Bridge, un praktiski nav iespēju AMD bet eh, ko jums nav fanboy. Es domāju, valkāt brilles, kas tiek drukāts ar savu logo, un var redzēt nākotni AMD AMD ei.Poate ko stāsta mums, kas notiks ar AMD tuvākajos mēnešos. Līdz tam nelielu knābis, AMD nav vietas par šo komentāru sadaļā.  

        jaunais procesors arhitektūra buldozers un Lano notiks ne vēlāk kā šajā vasarā, un atšķiras no tiem, kurus mēs šobrīd ir jāizmanto jaunu arhitektūru.
        ja procesors no AMD dos man 90% stiprākais Sandy Bridge sniegumu cenu 40-50% zemākas gotta get hit galvu neizvēlas amd.

  35. Macko viņš teica

    FRUMAST TUTORIAL

    tutorialu jāgaida un Sandy Bridge, bet ar lētākām sastāvdaļām

  36. Robert.L viņš teica

    Howdy! PTR. Cristi šie jautājumi:
    -Kāpēc Jūs esat novirzīts uz jauno platformu Intel jums nav bijis problēmas ar chipset dizaina kļūda H / P67?
    -Kā Jūs nodarbojas ar izņemšanu no tirgus šo mikroshēmās?
    -A Jāatgriežas gaida atsākt jaunu mātesplati labojumi B3 šajā laikā parādīšanās tirgū jaunas platformas vai plāksnes, kas jums pa kreisi viss?
    Pateicība!

    • Robert.L: Sveiki! PTR. Cristi šie jautājumi:
      -Kāpēc Jūs esat novirzīts uz jauno platformu Intel jums nav bijis problēmas ar chipset dizaina kļūda H / P67?
      -Kā Jūs nodarbojas ar izņemšanu no tirgus šo mikroshēmās?
      -A Jāatgriežas gaida atsākt jaunu mātesplati labojumi B3 šajā laikā parādīšanās tirgū jaunas platformas vai plāksnes, kas jums pa kreisi viss?
      Pateicība!  

      Man nebija nekādu problēmu, tie no Intel saka, ka problēma, šķiet, 5% no mātesplatēm kādā periodā 3 gadiem intensīvāku izmantošanu.
      Ja Jums ir problēma, lai dotos uz pakalpojumu, lai mainītu manu plate.

  37. Cristi viņš teica

    Howdy! PTR. Cristi Man ir jautājums par 1366 kontaktligzdas Es nesen nopirkto plate

    p6x58d Prēmiju bāzi, problēma ir tā, es nezinu, ko sastāvdaļas izvēlēties šim kuģa šeit

    Es domāju procesora jaudu un atmiņu. Procesors iet i7 960 3.2 GHz ir ekstrēms

    neviens labāk pārāk dārgi Aces nezinu, ko izvēlēties, viņš pārsniedz kopējo atmiņas avotu es gribētu

    būt labākais, 16 gb ram pietiekami es saku, frekvence ir grūtāk. likt video karti ACES

    GeForce GTX Ti 560 divi gabali, CPU dzesēšanas šķidrums no paša sākuma, SATA SSD ar HDD 3

    normāls. 24 collu Full HD monitors, es gribu iet atpakaļ uz gaismas avotu virs noteiktā konfigurācijā.

    Izmantot datoru spēļu un HD video konferences, HD videokameras izmantot amatu

    webcam straumēšanas Man vajag jaunu kursu, kas man vajadzīgs super joslā

    Tātad, tas ko augšupielādēt manu sistēmu faktiski mana pirmā desktop sistēma pašlaik izmanto

    MacBook ir super apmierināti ar to, bet jūs nevarat darīt ar to, ko es minēts iepriekš es ceru

    video pamācību notikt saistīts aspekts 1366 ligzdu.

    Par konsultācijas Man nav vārdu, ir super, jo īpaši iesācējiem lietās daudz uz

    konfigurētu datoru kā a la carte, un mēs joprojām paldies video

    konsultācijas.

    • AdrianGudus viņš teica

      Cristi: Sveiki! PTR. Man ir ligzda Cristi intrebarelegata 1366 Es nesen nopirkto plate
      Pamatojoties p6 × 58d prēmiju, problēma ir tā, ka jūs nezināt, kas Components alegpentru aicima nozīmē galda un procesora jaudu un atmiņu. Pie i7 procesormerge 960 3.2 GHz ir ekstrēms
      neviens labāk pārāk dārgi Aces nezinu, ko izvēlēties, viņš pārsniedz kopējo atmiņas avotu es gribētu
      būt labākais, 16 gb ram pietiekami es saku, frekvence ir vairāk greu.la asipune videokarti GeForce GTX Ti 560 divi gabali, CPU dzesēšanas šķidrums no sākuma A ssdcu SATA HDD un 3
      normāls. 24 collu Full HD monitors, es atgriežos pie saduceju lejertoata avota norādīts konfigurācijā.
      Izmantošana datorspēlēm un videokonferences HD, hd camereavideo lietošanai uz pastu
      Man vajag webcam plūsma, kas dabiski tīrs voiavea nepieciešams super joslā
      Tātad, tas ko augšupielādēt manu sistēmu, mana desktop sistēma pašlaik izmanto defaptprimul
      MacBook ir super apmierināti ar to, bet jūs nevarat darīt ar to, ko es minēts iepriekš es ceru notikt apmācība video konsultācijas, kas saistīti malu ligzda 1366.Despre Man nav vārdi ir super īpaši incepatoriconteazafoarte daudz
      konfigurētu datoru kā a la carte, un mēs joprojām pateicamies videotutoriale.  

      Avotam mums jau ir rokasgrāmata ... pierakstiet meklēšanas lodziņā pa labi uz melnās malas: avota iegādes ceļvedis, ievadiet un jūs atradīsit apmācību.

  38. elite viņš teica

    Cristi ko jūs likts tur ir vairāk iedoma
    Mājokļu Overkill neviens nav muļķis galva 1400 dot Lei mājokli ir daudz maz skeletiem, kas piedāvā tādu pašu veiktspēju par cenu vairāk nekā Hitachi mic.O kompānijas arī putekļi es redzēju esat izvēlējies tikai bet, kad tu pamosties uzglabāšanas slikti vietnes, kas nāks pār jums un CRC kļūdas jums rokas cap.SSD ir ok es esmu izvēlējies sevi, tāpēc ir overkill koda sistēma ala
    Es nedomāju, ka throwing naudas sistēmu ala jo īpaši tie ir daudz labākas alternatīvas, kas par to pašu cenu.
    Lūk vēlmju saraksts vairāk nekā ok.

    http://www.pcgarage.ro/vizualizare-wishlist/343186/

    • Mihai.m viņš teica

      elite: Uzņēmums arī putekļi, nekā es esmu redzējis Hitachi ir izvēlējušies tikai uzglabāšanai, bet, kad tu pamosties slikti vietnes, kas nāks pār jums, un jūs ņemt rokās CRC kļūdas galvassāpes

      Tā jūs domājat, puisīt. Man ir 80 gb hitachi vienā pavedienā (tikpat liels kā savienotājs ...). Es domāju to, ka pārējais dators vienmēr ir mainījies, izņemot šo cieto disku, mātesplates, procesorus utt. Man tas bija Pentium 4 datorā ar 468. kontaktligzdu vai kaut ko tamlīdzīgu, kas nopirkts 2001. gadā. Man ar to nekad nebija problēmu, bet es nomainīju 3 citus cietos diskus. Un tas joprojām darbojas, lai gan es to īsti neizmantoju, es to tur tur Gadījumā, ja man ir dažas ģimenes video bildes un citas tādas nejēdzības, viņš sēž tur un griežas, bet, ja es viņu neņemu, es viņu pat nevaru dzirdēt. Hitachi, manuprāt, ir laba kompānija, un, pirms vēlaties atvērt muti, jums par to jāinformē, ja vēlaties un domājiet uz priekšu. Un nelietojiet mani ar "izņēmumu, kas stiprina likumu", jo jūs nezināt, jo es joprojām zinu par 3 cilvēkiem, kuri bez problēmām lieto hitachi cietos diskus. Uzņēmums bija viens no pirmajiem cieto disku ražotājiem, sākot no cik es zinu, un tajā ir tikai augstas veiktspējas produkti citās jomās. Piemēram, augstas veiktspējas profesionālās videokameras (daudzas televīzijas mēs tos izmantojam), serverus un citas tīkla daļas, automobiļu rūpniecībā izmantotās aparatūras daļas un daudz ko citu.

  39. kristietis viņš teica

    tāpēc es vēlos parādīt, kā to izdarīt procesor.am overclock Intel core2duo E7200.Si I asus mātesplate p43 p5kr par sockhet 775

  40. Radu viņš teica

    gaidīts
    Nice apmācība Cristi, bet jūs varat darīt, un jums pamācību, kā konfigurēt datoru mazāk ap Sumet no 15 million'd vēlētos izmantot manu un es tagad cik drīz jaunu datoru tā ap EUR 15 miljonus, ja jūs varētu man palīdzēt paldies padarot apmācība.
    lai jums veicas

  41. Stefan viņš teica

    sveiki Es būtu ieinteresēts sev, un pc dažu 40-45mil platforma smilšu bridge.nu es gribu darīt, tiešām interesē overclok martā, bet augstāku pārstrādes jaudas un videokarti 1gb gdr5 jebkura palīdzība ir bin venit.iar apmācība ir ļoti tinrtio darīja

  42. pop Ionel viņš teica

    ami esmu gatavs pārdot datoru un es gribu iet uz Sandy Bridge, gadu tagad man ir pc, kas ir apmierināti, bet ami darīt ar šo jauno platformu konfigurācija ochiul.am gada līdz šim: Computer:
    Operētājsistēma Microsoft Windows Vista Home Edition
    Service Pack Service Pack 2
    4.09.00.0904 DirectX (DirectX 9.0c)
    Datora nosaukums Gigabyte (GIGABYTE)
    Lietotāja nelutu

    mātesplatē:
    Pentium III Xeon procesoru tips Intel, 2900 MHz
    Name mātesplatē Nezināms
    Mātesplatē Chipset Nezināms
    MB sistēmas atmiņa 3328
    Award Modular BIOS tips (12 / 30 / 08)
    Komunikāciju porti Communications Port (COM1)
    Komunikāciju porti Printer Port (LPT1)

    video:
    Video adapteris GeForce GT 9500
    Video adapteris GeForce GT 9500
    Generic PnP Monitor Monitor [Nodb] (85LMTF037845)

    multimedia:
    Audio adapteris High Definition Audio Controller [Nodb]

    uzglabāšana:
    Intel (R) ICH10 Family IDE Controller 2 ports Serial ATA Storage Controller 2 - 3A26
    Intel (R) ICH10 Family IDE Controller 4 ports Serial ATA Storage Controller 1 - 3A20
    Standard Dual Channel PCI IDE Controller IDE kontrolieris
    Controller SCSI / SCSI RAID Host Controller MagicISO
    Controller SCSI / iSCSI iniciators Microsoft RAID
    Floppy floppy diska
    SAMSUNG HD161HJ ATA Disk Drive Device
    MagicISO Virtual DVD optisko disku ROM0000
    Optical Drive SH-S223F tsstcorp CDDVDW ATA Device
    Smart HDD statuss nav zināms

    starpsienas:
    C: (NTFS) 76315 MB (MB pieejams 11730)
    D: (NTFS) 76308 MB (MB pieejams 16667)
    149.0 GB ietilpība (27.7 GB pieejams)

    Ievades ierīces:
    Keyboard Standard PS / 2 Keyboard
    Pele HID-compliant mouse

    Vietējā tīkla:
    RTL8168C Realtek tīkla adapteris (P) / 8111C (P) Ģimenes PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.0) (192.168.1.10)
    Tīkla adapteris VirtualBox Host-Only Ethernet adapteris (192.168.56.1)

    ierīces:
    Printeris Microsoft XPS Document Writer
    Intel USB1 kontrolieris (R) ICH10 Family USB universālais resursdatora kontrolleris - 3A34 [NoDB]
    Intel USB1 kontrolieris (R) ICH10 Family USB universālais resursdatora kontrolleris - 3A35 [NoDB]
    Intel USB1 kontrolieris (R) ICH10 Family USB universālais resursdatora kontrolleris - 3A36 [NoDB]
    Intel USB1 kontrolieris (R) ICH10 Family USB universālais resursdatora kontrolleris - 3A37 [NoDB]
    Intel USB1 kontrolieris (R) ICH10 Family USB universālais resursdatora kontrolleris - 3A38 [NoDB]
    Intel USB1 kontrolieris (R) ICH10 Family USB universālais resursdatora kontrolleris - 3A39 [NoDB]
    Intel USB R kontrolieris (R) ICH2 Family USB Enhanced Host Controller - 10A3A [NoDB]
    Intel USB R kontrolieris (R) ICH2 Family USB Enhanced Host Controller - 10A3C [NoDB]
    USB Device USB Human Interface Device

    ——– [DMI] —————————————————————————————————————

    [BIOS]

    BIOS īpašības:
    Ražotājs Award Software International, Inc.
    versija F9c
    Izgatavošanas datums 12 / 30 / 2008
    Izmērs 1024 KB
    Boot ierīces diskete, cietais disks, CD-ROM, ATAPI ZIP, LS-120
    Features Flash BIOS, Shadow BIOS, Selectable Boot, ESD, BBS
    Atbalstītie standarti DMI, APM, ACPI, PnP
    Paplašinātas funkcijas PCI, USB

    [Sistēma]

    Sistēma atribūti:
    Ražotājs Gigabyte Technology Co., Ltd.
    Produkts EP43-DS3L
    ID unic 00000000-00000000-0000001F-D0944B66
    Wake-up tipa jaudas slēdzis

    [Pamatplates]

    Atribūti mātesplati:
    Ražotājs Gigabyte Technology Co., Ltd.
    Produkts EP43-DS3L
    versija xx

    [Chassis]

    Chassis atribūti:
    Ražotājs Gigabyte Technology Co., Ltd.
    tips Desktop

    [Memory Controller]

    Atmiņas kontrolieris funkcijas:
    Metode, lai noteiktu kļūdas 8-bit paritāte
    Nekas kļūdu labojums
    Atbalsta Memory 1-Way Interleave
    Pašreizējais Memory Interleave 1-Way
    Spriedze atbalstīts 5V
    Maksimālā jauda atmiņas modulis 1024 MB
    Atmiņas sloti 4

    [Procesori / Intel (R) Core (TM) Duo CPU 2]

    Procesors funkcijas:
    ražotājs Intel
    Versija Intel (R) Core (TM) Duo CPU 2
    266 MHz ārējo pulksteni ātrumu
    4000 MHz maksimālais pulksteni ātrumu
    Pašreizējais MHz pulksteni ātrumu 2266
    Central Processor Type
    1.0 spriegums V
    On statusu
    Socket Socket 775

    [Cache / Iekšējais Cache]

    Features cache:
    Iekšzemes tips
    On statusu
    Rakstiet-Back režīmā
    Maksimālais lielums 64 KB
    Installed Izmērs 64 KB
    Sinhronā SRAM Type Support
    Pašreizējais Sinhronā SRAM Type
    Iekšējā Cache Socket

    [Cache / External Cache]

    Features cache:
    Iekšzemes tips
    On statusu
    Rakstiet-Back režīmā
    Maksimālais lielums 2048 KB
    Installed Izmērs 3072 KB
    Sinhronā SRAM Type Support
    Pašreizējais Sinhronā SRAM Type
    External Cache Socket

    [Atmiņas moduļi / A0]

    Atmiņas moduļa funkcijas:
    ligzda A0
    Izmērs MB uzstādītas 2048
    2048 aktivizēts spēju MB

    [Atmiņas moduļi / A1]

    Atmiņas moduļa funkcijas:
    ligzda A1
    Installed Size nav instalēts
    Ne uzstādītā jauda aktivizēta

    [Atmiņas moduļi / A2]

    Atmiņas moduļa funkcijas:
    ligzda A2
    Izmērs MB uzstādītas 2048
    2048 aktivizēts spēju MB

    [Atmiņas moduļi / A3]

    Atmiņas moduļa funkcijas:
    ligzda A3
    Installed Size nav instalēts
    Ne uzstādītā jauda aktivizēta

    [Atmiņas ierīces / A0]

    Atmiņas ierīces funkcijas:
    Form Factor DIMM
    Izmērs MB 2048
    667 MHz ātrums
    Kopējā ietilpība 64 bit
    Datu ietilpība 64 bit
    Atrašanās vieta ierīce A0
    Atrašanās vieta bench Bank0 / 1

    [Atmiņas ierīces / A1]

    Atmiņas ierīces funkcijas:
    Form Factor DIMM
    Atrašanās vieta ierīce A1
    Atrašanās vieta bench Bank2 / 3

    [Atmiņas ierīces / A2]

    Atmiņas ierīces funkcijas:
    Form Factor DIMM
    Izmērs MB 2048
    667 MHz ātrums
    Kopējā ietilpība 64 bit
    Datu ietilpība 64 bit
    Atrašanās vieta ierīce A2
    Atrašanās vieta bench Bank4 / 5

    [Atmiņas ierīces / A3]

    Atmiņas ierīces funkcijas:
    Form Factor DIMM
    Atrašanās vieta ierīce A3
    Atrašanās vieta bench Bank6 / 7

    [Slots sistēma / PCI]

    Slot sistēmas funkcijas:
    PCI Slot
    tips PCI
    Lietošana Lietošana
    32 bitu datu kopnes platums
    garš garums

    [Slots sistēma / PCI]

    Slot sistēmas funkcijas:
    PCI Slot
    tips PCI
    izmantot Empty
    32 bitu datu kopnes platums
    garš garums

    [Konektori ports / PRIMARY IDE]

    Port savienotājs funkcijas:
    Atsauce apzīmējuma iekšējo IDE PRIMARY
    Iekšējais savienotājs tipa On-Board IDE
    Ārējais savienotājs tips Neviens

    [Konektori ports / SECONDARY IDE]

    Port savienotājs funkcijas:
    SECONDARY IDE Iekšējais atsauces apzīmējuma
    Iekšējais savienotājs tipa On-Board IDE
    Ārējais savienotājs tips Neviens

    [Konektori ports / FDD]

    Port savienotājs funkcijas:
    8251 port tips FIFO Compatible
    Atsauce apzīmējuma iekšējā FDD
    Iekšējais savienotājs tipa On-Board Floppy
    Ārējais savienotājs tips Neviens

    [Konektori ports / COM1]

    Port savienotājs funkcijas:
    16450 port tips Serial Port Compatible
    Atsauce apzīmējuma iekšējā COM1
    Ierakstiet Dual Inline Pin 9 iekšējo savienotāju (pin cut 10)
    Ierakstiet ārējo savienotāju pin vīriešu DB-9

    [Konektori ports / COM2]

    Port savienotājs funkcijas:
    16450 port tips Serial Port Compatible
    Atsauce apzīmējuma iekšējā COM2
    Ierakstiet Dual Inline Pin 9 iekšējo savienotāju (pin cut 10)
    Ierakstiet ārējo savienotāju pin vīriešu DB-9

    [Konektori ports / LPT1]

    Port savienotājs funkcijas:
    Port tips Parallel Port ECP / PPE
    Atsauce apzīmējuma iekšējā LPT1
    Iekšējais savienotājs tipa pin female DB-25
    Ārējais savienotājs tipa pin female DB-25

    [Konektori ports / Keyboard]

    Port savienotājs funkcijas:
    Port tips Keyboard Port
    Atsauce apzīmējuma iekšējā tastatūra
    Ārējais savienotājs tips PS / 2

    [Konektori ports / Atklātie]

    Port savienotājs funkcijas:
    Port tips Mouse Port
    Atsauce apzīmējuma iekšējā PS / 2 Mouse
    Iekšējais savienotājs tips PS / 2
    External Reference apzīmējuma Atklātie
    Ārējais savienotājs tips PS / 2

    [Konektori ports / USB]

    Port savienotājs funkcijas:
    USB ports tips
    Iekšējais USB Reference Design
    Iekšējais savienotājs tips Neviens
    USB Ārējais savienotājs

    [Konektori ports / USB]

    Port savienotājs funkcijas:
    USB ports tips
    Iekšējais USB Reference Design
    Iekšējais savienotājs tips Neviens
    USB Ārējais savienotājs

    ——– [Overclock] ——————————————————————————————————

    Procesors funkcijas:
    Pentium III Xeon procesoru tips Intel
    Name Intel (R) Core (TM) Duo CPU 2 E7400 @ 2.80GHz
    pārskatīšana 0001067Ah

    CPU ātrums:
    Straujums 2899.84 MHz procesors (oriģināls: 2800 MHz, overclock: 4%)

    CPU Cache:
    1 KB Cache L32
    KB datu kešatmiņu 1 L32
    2 L3 MB kešatmiņu (On-Die, ATC, Full-Speed)

    Atribūti mātesplati:
    ID placa de baza 12/30/2008-P43-ICH10-7A89PG0FC-00
    Name mātesplatē Nezināms

    BIOS īpašības:
    Sistēmas BIOS datums 12 / 30 / 08
    Video BIOS Date 07 / 08 / 08
    Award BIOS tips Award Modular BIOS v6.00PG
    Award BIOS ziņa EP43-DS3L F9c
    DMI BIOS versija F9c

    ——– [Barošanas avota vadība] ——————————————————————————-

    Enerģijas pārvaldības funkcijas:
    Elektroenerģijas padeves avots
    Bez akumulatora statusa akumulatoru
    No akumulatora kalpošanas (uzlādēts) Nezināms
    No akumulatora kalpošanas (izlādējies) Nezināms
    SAMSUNG HD161HJ ATA HDD Device
    Monitor ACI19D5: Generic PnP Monitor [Nodb]
    Mātesplatē EP43-DS3L F9c
    Motherboard 12/30/2008-P43-ICH10-7A89PG0FC-00
    DMIMOBO Motherboard: Gigabyte Technology Co., Ltd. EP43-DS3L
    DMISYS Motherboard: Gigabyte Technology Co., Ltd. EP43-DS3L
    PCI / AGP 10DE-0640: 9500 NVIDIA GeForce GT [Nodb]
    PCI / AGP 10EC-8168: Realtek RTL8168C (P) / 8111C (P) Ģimenes PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.0) [Nodb]
    PCI / AGP 1131-7133: Multimedia Controller [Nodb]
    PCI / AGP 197B-2368: Standard Dual Channel PCI IDE Controller [Nodb]
    PCI / AGP 8086-244E: Intel (R) 82801 PCI Bridge - 244E [NoDB]
    PCI / AGP 8086-2E20: Intel (R) 4. sērijas mikroshēmu procesora ieejas / izejas kontrolieris - 2E20 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-2E21: Intel (R) 4. sērijas mikroshēmojumu kopas PCI Express saknes ports - 2E21 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A18: Intel (R) ICH10 LPC interfeisa kontrolleris - 3A18 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A20: Intel (R) ICH10 Family 4 portu sērijveida ATA atmiņas kontrolleris 1 - 3A20 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A26: Intel (R) ICH10 Family 2 portu sērijveida ATA atmiņas kontrolleris 2 - 3A26 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A30: Intel (R) ICH10 ģimenes SMBus kontrolieris - 3A30 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A34: Intel (R) ICH10 ģimenes USB universālais resursdatora kontrolleris - 3A34 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A35: Intel (R) ICH10 ģimenes USB universālais resursdatora kontrolleris - 3A35 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A36: Intel (R) ICH10 ģimenes USB universālais resursdatora kontrolleris - 3A36 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A37: Intel (R) ICH10 ģimenes USB universālais resursdatora kontrolleris - 3A37 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A38: Intel (R) ICH10 ģimenes USB universālais resursdatora kontrolleris - 3A38 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A39: Intel (R) ICH10 ģimenes USB universālais resursdatora kontrolleris - 3A39 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A3A: Intel (R) ICH10 ģimenes USB uzlabots resursdatora kontrolleris - 3A3A [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A3C: Intel (R) ICH10 ģimenes USB uzlabots resursdatora kontrolleris - 3A3C [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A3E: High Definition Audio Controller [Nodb]
    PCI / AGP 8086-3A40: Intel (R) ICH10 ģimenes PCI Express saknes ports 1 - 3A40 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A48: Intel (R) ICH10 ģimenes PCI Express saknes ports 5 - 3A48 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A4A: Intel (R) ICH10 ģimenes PCI Express saknes ports 6 - 3A4A [NoDB]
    .sa ami asi zināt, ko jūs domājat, ka varētu anbunatati kaut vai iet taisni uz Sandy Bridge.multumim par pamācību.

  43. pop Ionel viņš teica

    PM žēl tas ir diezgan ilgs

  44. Bogdan viņš teica

    Redzēt jūs nodot 2 avoti grozs

  45. Andrew viņš teica

    Sveiki Cristi, es varētu būt ieinteresēts, lai mainītu savu PC platformas Sandy Bridge, bet kaut kas lētāks kaut kur 25 miljoniem, ja jūs varētu, es vērptas sevi par EMAG, lai redzētu, ko un kā mēs izvēlējāmies kaut ko, bet es gribu justies no jums es nevēlos vienmēr apmācība, tikai izvēloties to, ko jūs uzskatāt 25 miljoniem un es darīt pārskatu par to, ko es izvēlējos un ko jūs izvēlējāties, jums ir lielāka pieredze, un es nevēlos tērēt naudu citur, ja es gribu Milian 25 par kaut ko pavisam bunicel.Astept savu viedokli, paldies :) un veselība.

  46. Nicu viņš teica
  47. Radu viņš teica

    nezinošs jautājums: vai ir iespējams, ka starp pārstrādātājiem SandyBridge iepriekš ir pārstrādātāji, ka ir problēmas ar SATA kontrolieriem, kā, piemēram gadījumā 6 sērijas mikroshēmās (P67 / H67, uc)? ja jā, tad kā mēs varam pasargāt sevi? merci

  48. Mihai.m viņš teica

    Kristi, tu sākumā esi mazliet pretrunā ar sevi, vai es nesaprotu, ka tu saki, ka tev ir mātesplatē bez video izeja, un ka, ja mēs gribam, lai izejas video meklēt mātesplati Chipset, kas ir tieši izvēlētā h67.Dar mātesplatē chipset jūs (Gigabyte PH67A-UD3-B3) Es mīlu šo crazy meklējat bāze ar p67 mikroshēmojumu. un es gribēju jautāt, ja mātesplatē nav specifikācijas MHz frekvenču 2000 atmiņas mēs varam izmantot šo frekvenci vai veiks ar 1333 mhz? Mc un atvainojos, ja sajukums.

    • Mihai.mCristi apgalvo mazliet sākumā, vai ne manī ... jūs jūtaties kā, ņemot mātesplati bez video izeja, un ka, ja mēs gribam, lai izejas video meklēt mātesplati Chipset, kas ir tieši izvēlētā h67.Dar mātesplatē chipset jūs (Gigabyte PH67A-UD3-B3) Es mīlu šo crazy meklējat bāze ar p67 mikroshēmojumu. un es gribēju jautāt, ja mātesplatē nav specifikācijas MHz frekvenču 2000 atmiņas mēs varam izmantot šo frekvenci vai veiks ar 1333 mhz? Mc un atvainojos, ja sajukums.  

      Es ne vienmēr attiecas uz mikroshēmojumu vārdā, tur es minēts, ka: H67 ir HDMI, DVI, VGA, un P67 nav tas, tie, kas VR īpašu videokarti jāizvēlas valdes P67.
      Gigabyte ir veikusi dīvaini izvēli. Starp P67 un H67 atšķirības ir ļoti mazas, varbūt Gigabyte izvēlējās šo iespēju, nekā zemākām izmaksām. Parasti mātesplatēm kuram nav HDMI, DVI, VGA ir p s (Sandy Bridge šajā sērijā).
      Man nāk ar atjauninājumu ar atšķirībām starp H67 un P67 rīt.

  49. Mihai.m viņš teica

    Wow mc. Labprāt to promptitudine.Nu gaidīt, lai saņemtu tik ātri mums izdevās inteleg.Pregateam raspunsul.Acum darbu citā videotutorial apmēram UEFI bet mēs pēc aici.UEFI (Unified Extensible Firmware Interface) un Hybrid EFI tehnoloģija nav ēšanas pats ne maizi? Pt. Es atklāju Gigabyte mātesplati http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3762#ov un man nedod seama.Si ceļu, kas ir vislabāk par to, šo pamācību (Gigabyte PH67A-UD3-B3) un ka jūsu MSI P67A-GD65-B3?

    • Mihai.m viņš teica

      Mihai.m: Un, starp citu, kas ir vislabāk par to, šo pamācību (Gigabyte PH67A-UD3-B3) un ka jūsu MSI P67A-GD65-B3?

      1. Gigabyte P67A-UD5-B3
      2.Gigabyte PH67A-UD3-B3
      3.MSI P67A-GD65-B3
      Lai būtu vairāk skaidrs!

  50. Costel viņš teica

    Hello guys Es gribu teikt, ka sistēma, kas balstās uz Intel Sandy Bridge procesoru saimes

    2011 faktiski haoss tiem, kuri vēlas, lai padarītu sistēmu atsfel es saku ilgāk

    dokuments, kamēr tie no Intel atzina savu kļūdu par jauno Sandy Bridge procesoriem

    Dl.Cristi nācās šo konkrēto jautājumu apmācība, bet jūs zināt, katrs var lepoties

    āmurs. Es personīgi ieteiktu jums iet uz stabiliem platformas, piemēram, X58 vairāk

    stabils cenu sarunas anyway. kā par Sandy Bridge ir paredzams, lai novērstu šo problēmu

    http://www.youtube.com/watch?v=JGxMdwJ1Rjk

    • Robert.L viņš teica

      Costel: Hey guys Es gribu teikt, ka sistēma, kas balstās uz Intel Sandy Bridge procesoru saimes
      2011 faktiski haoss tiem, kuri vēlas, lai padarītu sistēmu atsfel es saku ilgāk
      dokuments, kamēr tie no Intel atzina savu kļūdu par jauno Sandy Bridge procesoriem
      Dl.Cristi nācās šo konkrēto jautājumu apmācība, bet jūs zināt, katrs var lepoties
      āmurs. Es personīgi ieteiktu jums iet uz stabiliem platformas, piemēram, X58 daudz vienalga maistabila cenu sarunas. kā par Sandy Bridge ir paredzams, lai novērstu šo problēmuhttp://www.youtube.com/watch?v=JGxMdwJ1Rjk  

      Ļaujiet man paskaidrot jums par šo jautājumu nekā no Intel: Pirmā problēma nav jaunās paaudzes Sandy Bridge procesoriem bet pamata mikroshēmās Blace tie ir P67 un H67.
      Šī iemesla dēļ tika izņemti no tirgus motherboards ar SATA II ostas jautājumus, nevis tiem, kam nav, ka kļūda SATA III, un Mr Cristi teica citā apmācība, kas ir tiesības, kas saistītas ar izveidot sistēmu, daudz lētāk. Un pabeigt šeit, šī problēma ir novērsta jau ir, un ir pieejams visā pasaulē, jaunā sērija mātesplatēm izskatīto.

  51. Daniel viņš teica
  52. Karolin viņš teica

    Karolin:
    Sveiki Cristi interesanti apmācība Man ir lūgums par savu augstu jūs vēlētos, lai konfigurācijas sistēma līdz 3000-3100 lei par Sandy Bridge.
    Es gribu īpaši būt nedaudz vairāk uzmanīgiem, kad jūs tutorialelele, vai tu esi mazliet noguris vai skriešanās pārāk ātri, un darīt dažas nelielas kļūdas, piemēram, pievienojot 2 rāmis un flīžu bāzi, kas jūs izvēlējāties, ir mātesplatē, kas Max atmiņas atbalsts līdz 1333Mhz es devos uz Gigabyte mājas lapā un caur vairākām vietām, kur es esmu meklējis, bet neesam atraduši nevienu sedz vairāk nekā 1333Mhz.
    Es atklāju mātesplati no tiem http://www.mediadot.ro/placi-de-baza/placa-de-baza-msi-p67a-c45-b3 Es saku, ka ar šo mātesplatē var overclock neko decum ko jūs izvēlējāties, jo tie ir atmiņas jūs izvēlējās 2000 Mhz un ka Gigabyte neatbalsta vairāk nekā 1333Mhz.

    Citādi es esmu tik skaistas un interesantas konsultācijas un izskatīties pēc iespējas ātrāk ar Sandy Bridge Tutorial par cenu līdz 3100 Max lei jo šajā mēnesī pirms brīvdienām es vēlētos iegādāties sistēmu.

    Es izvēlējos šo sistēmu, un, lūdzu, pasakiet man, vai tas ir ok.

    http://www.mediadot.ro/placi-de-baza/placa-de-baza-msi-p67a-c45-b3
    http://www.mediadot.ro/placi-video/placa-video-his-radeon-hd6850-1024mb-ddr5-iceq-x-turbo
    http://www.mediadot.ro/procesoare/procesor-intel-core-i5-2500k-sandy-bridge-box
    http://www.mediadot.ro/memorii/memorie-kingston-ddr3-4096mb-2-x-2048-1600mhz-cl9-xmp-hyperx-blu
    http://www.mediadot.ro/carcase/carcasa-aerocool-rs-9
    http://www.mediadot.ro/coolere/cooler-scythe-mugen-2-rev-b
    http://www.mediadot.ro/surse/sursa-ocz-fatal1ty-series-550w
    http://www.mediadot.ro/hard-disk-uri/hdd-samsung-spinpoint-f3-hd103sj-1tb-32mb
    http://www.mediadot.ro/pasta-termoconductoare/pasta-termoconductoare-arctic-silver-as5

    Lūdzu gaidīt atbildi, cik drīz vien iespējams Ticiet ir ieinteresētas dot rīkojumu, bet vēlētos, un jūsu atbilde.
    Paldies tik daudz par konsultācijas Laba diena un veiksmi, lai būtu papildu konsultācijas.

  53. cristi026 viņš teica

    sveiki draugi

    Pirms MIAM dienām 2 1 ieguvusi videokartes procesors 1K + 2600 4 3 Gb rami DD1600 MGHz ligzda 1155 un es vēlos jūs informēt, ka:
    Esiet uzmanīgi, pasūtot ko mātesplatē ir SATA, SATA II un III ti
    EX: plāksne, kas sakropļot ņēma to es saku, ka ir 4 SATA II un 4 stat III bet viņa ^ SATA III un 2 SATA II uzmanīgiem, kad jūs ņemt motherboards no ASUS, par to ir pavisam jaunu jaunākiem modeļiem EX: P8P67-EVO ligzda 1155, tiem, kas pārdod nelieciet visas carecteristicile uz foeum labāk ievadīt uz vietas,

    Mam vairāk sapinušies jaunajā BIOS no ASUS i7 poked mani miglā :)) BIOS ir atšķirīgs visiem, jūs varat staigāt skapji un peles

    P8P67 EVO - REV 3.0
    I7 procesors 2600K SandyBridge, 3400MHz
    DDR3 Gb 4, 1600 MGHz
    Man jāsaka, ka ar to, un mana standarta krāsa jums PC spēļu in 35 pakāpes
    spēles, piemēram, Bulletstorm, Call of Duty 7, prototipiem

  54. nezināms viņš teica

    Ko jūs domājat par šo sistēmu: Motherboard: MSI P67A-G45 Procesors: Intel Core i5 2500K Video karte: Palit GeForce GTX460 Smart 1gb GDDR5 SSD TEAMGROUP 32GB SATA-2 Atmiņas: 2x2GB SYNCRON 1600MHZ cietā diska: Western Digital Caviar Blue 500GB, 7200rpm, 16mb, SATA-3 DVD rakstītājs Asus DRW-24B3LT LightScribe AVOTS: CORSAIR CX600 600W ATX2.3 CASE: Raidmax TORNADO

    • Daniel viņš teica

      nezināms:
      Ko jūs domājat par šo sistēmu: Motherboard: MSI P67A-G45 Procesors: Intel Core i5 2500KPlaca Video: Palit GeForce GTX460 Smart 1gb GDDR5SSD: TEAMGROUP 32GBSATA-2 Atmiņas: 2x2GB SYNCRON 1600MHZ cietā diska: Western Digital Caviar Blue 500GB, 7200rpm , 16mb, SATA-3 DVD rakstītājs Asus DRW-24B3LT LightScribe AVOTS: CORSAIR CX600 600W ATX2.3CARCASA: RAIDMAXTORNADO

      Sveiki Es ASI saka pagaidīt pāris dienas, līdz redzat videokarte MSI nVidia GTX 560 JŪSU HAWX Twin Frozr III ir gem par cenu nedaudz lielāks, jo Palit, nav tik izbalējis tik slikti, bet MSI ir augstākas frekvences un labāk dzesēšanas nekā es uzdrošinos teikt labāko dzesēšanu, ka jūs varat atrast video karti bez izmaiņām. Tomēr, ko esat izvēlējies, ir diezgan laba sistēma. Un vēl viena lieta vēsāks pēc tirgus būtu labi, ja jums nav naudas Cooler Master Hyper 101 vai TX3 ir pietiekami vēsākas lēts Kas var un ir super labi, bet, ja strīdi kā teica, un Cristi Izkapts Ninja3 un Mugen 2 (rev b vēlams) ir ļoti labs.

  55. wisterio viņš teica

    http://www.mediadot.ro/wishlist/13374/
    Es jautāju, vai daži no šīs PC ir labs

  56. AR0N viņš teica

    http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html
    neraudiet par AMD buldozers
    http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=AMD+Opteron+6176+SE
    AMD novērtē visi putekļi nabadzība paliek, ja jūs uzskatāt, ka AMD pārspēt Intel Pentium jā, ja jūs salīdzināt ar 4.
    Klīst baumas, ka neapstrādātu veiktspēju uz vienu kodolu joprojām pašreizējais līmenis Intel (Ivy Bridge no jautājuma). Ja vairāk "netrāpa" un pēctecis paaudze Buldozers neredzu viņus pārāk labi.
    BĒRNI !!! Veiktspējas prasībām NAUDU !! A PC € labākais par visiem viedokļa SALT 5000LEI !! AMD sniegums VĒSTURE !!!
    FAN VAI NAV INTEL AMD PERFORMANCE BET ADOR

    http://www.mediadot.ro/wishlist/13374/

  57. chrys viņš teica

    Man steidzami vajag pārskatu par:

    http://www.emag.ro/wishlist/6439202285

    Mājokļu un DVD-RW am;). Ko jūs domājat?

    Gaida konsultāciju atzinumus!

  58. mihai1307 viņš teica

    sveiki, cristi, es būtu ieinteresēts, ja jūs varētu izveidot pamācību par AM3 + FX procesoru saimi, man būtu kārdinājums nopirkt vienu un ar šo procesoru saistīto mātesplati (es gaidu no jums idejas) paldies ...

  59. kāds viņš teica

    Salut!
    MSI Z68A-G43 (G3) ligzda 1155
    Intel Sandy Bridge Core 7k I2600-MHz 3400 8 1155 MB Socket Box
    Tā ir laba izvēle?

  60. Sergiu viņš teica

    Sveiki, lūdzu palīdzēt 760GM-E51 MSI atbalsta AMD Phenom II procesoru AM3 X4 BE 955GHz 3.2 2 + 6M 125W vietne http://www.msi.com/product/mb/760GM-E51.html#/?div=CPUSupport BE nav beigas, un to, ko tas nozīmē.

  61. Silviu viņš teica

    hi, man ir viens komentārs no konfigurācijas izvēlējies, kāpēc jūs izvēlaties grūti SATA3?

Runājiet prātā

*